B├╝y├╝k ve g├╝zel bir KADIN… ­čî╣

B├╝y├╝k ve g├╝zel bir kad─▒n -bir├žo─čunuzun yapt─▒─č─▒ gibi- kendini d─▒┼č g├╝zelli─čiyle de─čerlendirmez.Bu hayat de─čildir.Hayat─▒n─▒z─▒n do─čal biyolojisi size hayatta en g├╝zel oldu─čunuz ve ├žocuk do─čurma f─▒rsat─▒na sahip oldu─čunuz ho┼č bir zaman vermi┼čtir.Siz g├╝zel bir y├╝ze ve bedene sahipsinizdir.Ama bu ge├žicidir.Bu sadece bir erke─či elde edip onunla ├žiftle┼čmek i├žindir.

Ger├žek g├╝zelli─čin insan─▒m bedeniyle bir ilgisi yoktur.Ger├žek g├╝zellik ├ľz’├╝n ├Âzg├╝nl├╝─č├╝d├╝r, dans eden g├Âzlerdir, k─▒vrak bir zihindir, hayattaki m├╝cadeleleri bilen ve anlayan , ba┼čka insanlara ba┼čka bir erke─úe ba─čl─▒ olmayan, hayat─▒n─▒ erkekleri kapan─▒na k─▒st─▒rarak ge├žirmeyen bir ├ľz’d├╝r. Ger├žekten hu┼ču verici, hayranl─▒k uyand─▒r─▒c─▒ , g├Âkteki ├žifte aydan daha nadir olan bir varl─▒kt─▒r.. ­čî╣

Reklamlar

Sevgiye Rol Bi├žme ÔÜá

O kadar bilinmez ve o kadar bilinirki

O kadar anla┼č─▒lmaz ve o kadar anla┼č─▒l─▒r ki..

Bazen o kadar hi├žbir yerde ve heryerde ki..

Bu z─▒tl─▒klar deli edebilir de seni

Memnun edebilirde y├╝re─čine g├Âre

Bulmaya ├žal─▒┼čt─▒─č─▒n─▒ sand─▒─ú─▒n her yolun sonu gelmez

Buldu─čunu zannettiginde yollar yetmez..

Bir bak─▒┼čla bir ─▒┼č─▒kla d├Ând├╝─č├╝nde kendine

Bir damla yola ├ž─▒kar g├Âzlerinden s├╝z├╝lmek i├žin okyanusa

Me─čer hep buradaydi yoklugu yahut varligi ile de

Yinede sende g├Ârmek sende bulmak ise de emelim

├ľnce bir kendimi bilirim , benimle konu┼čan kalbimin

En ├╝cra k├Â┼čelerinde kalsan da..

Oradas─▒nd─▒r ve bu kafidir..

Bazen

Baz─▒ sevgilere..

~Sana En D├╝┼čman Olan KADINLA Bar─▒┼č~

Hayat─▒m─▒zda bize engel olarak g├Ârd├╝─č├╝m├╝z , kar┼č─▒ olarak g├Ârd├╝─č├╝m├╝z.. bizi manuple etti─čini d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m├╝z her kim varsa ; buna annelerimiz teyzelerimiz, s─▒ra arkada┼č─▒m─▒zdan tutal─▒mda sevdi─čimiz insan─▒n belkide hayat─▒ndaki kad─▒na kadar.. T├╝m negatif enerjimizi kar┼č─▒m─▒zda g├Ârd├╝─č├╝m├╝z ve beynimizde d├╝┼čman-rakip olarak kodlad─▒─č─▒m─▒z di┼či (kad─▒n) asl─▒nda bizim d├╝┼čman─▒m─▒z de─čil arkada┼člar.D├╝┼čman olan i├žimizde bar─▒nan, bar─▒nmas─▒na izin verdi─čimiz duygumuz ve bu duygu bizim g├Ân├╝l enerjimize ait de─čil…

├ç├╝nk├╝ birini sevdi─úinizde, birine kalbinizi a├žt─▒─č─▒n─▒zda ona kar┼č─▒ kendinizi savunmas─▒z hissedersiniz her an k─▒r─▒labilir,incinebilir hale gelirsiniz ve ona s─▒rt─▒n─▒z─▒ d├Ânmek , d├╝┼čmanl─▒k etmek zordur.. kolay olansa … E─čer etrafta bir di┼či varsa bu kar┼č─▒n─▒zdaki ki┼činin hayat─▒ndada olabilir, etraf─▒ndada olabilir ya da hicbirisi degildir ama siz onu bir tehlike olarak alg─▒layabilirsiniz ├Âzellikle g├╝n├╝m├╝z ┼čartlar─▒ ve ko┼čullar─▒da buna ├žok m├╝saitken.. Her┼čeyin ve herkesin bu kadar i├ž ice oldu─úu bir zamanda.. Bu di┼čiye kar┼č─▒ d├╝smanlik beslemek bize daha kolay gelir arkada┼člar.. Zaten belkide bin y─▒ll─▒k bir kolektif bilin├ž var bunun backraundunda..Zaten hicbir zaman ne i├žimizdeki di┼či ile bar─▒┼čabilmi┼čiz ne de d─▒┼č─▒m─▒zdakilerle.. ├ťc tane ├žok yak─▒n k─▒z arkada┼č─▒n─▒z varsa bir tanede muhakkak k─▒l─▒─č─▒n─▒ k─▒yafetini ele┼čtirdi─činiz, k─▒skand─▒─č─▒n─▒z yada imrendi─činiz bir k─▒z var. Ve o k─▒z hep var arkada┼člar..Ve bilmiyorum fark ettiniz mi bunu s├╝rekli biz var ediyoruz.. Kendimize bir d├╝sman bir rakip yaratarak savunma ve sava┼čma i├žg├╝d├╝lerinizi hayata ge├žiriyorsunuz.. Ve bu duygular fazlas─▒yla ilkel.Yan─▒ bilin├žsizce yap─▒lan bir eylem s├Âz konusu asl─▒nda.S├╝rekli sava┼čarak , m├╝cadele ederek, birilerinden daha iyi daha g├╝zel olmaya ├žal─▒┼čarak zaman─▒m─▒z─▒ ve enerjimizi bo┼čuna harc─▒yoruz ..Bu bug├╝ne kadar b├Âyle gelmis olabilir ama bundan sonrada enerjinizi sizinle ayn─▒ ─▒┼č─▒─č─▒ ayni sevgiyi ayn─▒ yarat─▒m─▒ tas─▒yan bir di┼čiye ona d├╝smanlik etmek kindarl─▒k beslemek i├žin y├Âneltmeye devam etmek zorundam─▒y─▒z?

Bir d├╝┼č├╝nsenize etrafin─▒zda hicbir rakibin olmadi─č─▒n─▒.. aldat─▒l─▒rm─▒y─▒m kandir─▒l─▒rmiy─▒m gibi dertlerinizin olmadi─č─▒n─▒..Bu ancak sevgi ile dostluk ile m├╝mk├╝n.. E─čer siz yarat─▒m─▒,di┼čili─úi bu kutsall─▒─ú─▒ sever ve bilirseniz.. Ve bu kutsalli─č─▒ kendinizde olan bu kutsalli─ú─▒ aynen kendinizde bildi─úiniz gibi o d─▒┼čar─▒da gibi g├Âz├╝ken ama asl─▒nda d─▒sarida olmayan o kad─▒nlardada g├Âr├╝r ve bilirseniz ortada ne d├╝smam kal─▒r nede sava┼čacak bir rakip..

Ee biz boyle d├╝s├╝nd├╝g├╝m├╝zde b├Âyle bakt─▒─č─▒m─▒zda herkes bir anda de─či┼čecekmi , k─▒zlar bir anda bedenini, cinselli─úini kullanmay─▒ b─▒rakacak m─▒? Benim sevgilimi ayartmaya ├žal─▒sacak binlerce kad─▒n/k─▒z var..Evet bunlar var ve belkide olmayada devam edecekler.Ve bu onlar─▒n s├╝reci ..Biz bu noktada kimin neyi ya┼čama├Żi deneyimlemeyi sectigine m├╝dahelede bulunamay─▒z.C├╝nku biz sadece kendimizden sorumluyuz.Ama e─čer kendinizdeki bu d├╝sman alg─▒s─▒ni , bu alg─▒ kap─▒s─▒n─▒ kapat─▒rsan─▒z do─úal olarak hayat─▒n─▒za sizin bu taraf─▒n─▒z─▒ tetikleyecek harekete ge├žirecek ba┼čka bir di┼čide ├žekmemi┼č olursunuz.Ve do─úal olarakta e┼činiz/sevgiliniz ├╝zerindende b├Âyle bir deneyim ya┼čamaya zemin olu┼čturmami┼č olursunuz..Yani asl─▒nda ger├žek korumada budur arkada┼člar.Sosyal medyadan onu bunu engelleyerek, iliskide bulundugunuz insani k─▒s─▒tlayarak, ┼ču g├╝zeli g├Ârmesin bu bikinili k─▒zlara bakmas─▒n diye ├ž─▒rp─▒narak bir ├Âm├╝r b├Âyle ge├žip gider..Ve daha ba┼čar─▒l─▒ olanda g├Âr├╝lmemi┼čtir arkada┼člar.. malum adam─▒n sa─ča bakmas─▒n─▒ engellesen solunda biri olacak, solu kapatsaniz ba┼čka bir yerde mutlaka ve mutlaka o korktu─čunuz ├žekici v├╝cutlu kad─▒nlar sevgilinizi yemek icin bekliyor olacaklar..t─▒pk─▒ bir korku filmi gibi .. ┼×aka tabiki..

Bir c├╝mle okumu┼čtum bir kitaptan hangisi oldu─čunu hatirlayamiyorum ama ├╝zerine d├╝s├╝nmeye deger ; “Aldanan , kendisini aldatan aldat─▒l─▒r”..

Yani demek istiyor ki ├Ânce siz aldanmay─▒n , kendinizi kand─▒rmay─▒n , kendinizi sevin sonra di─čer kad─▒nlar─▒da kendiniz gibi sevin ve aldat─▒lmay─▒n.. Zaten o zaman kiminle aldat─▒l─▒caksin─▒z ki bir d├╝┼č├╝nsenize ..Ortada hi├žbir rakip yoksa size d├╝sman k├Âtu k─▒zlar yoksa ‘zaten herkes sizin┬á bir par├žan─▒zsa hicbiriniz birbirinizden ayr─▒ de─čilseniz’┬á kimi kimle aldatabilirsin??

Yani k─▒sacas─▒ birbirmizi sevelim .. Hi├ž degilse erkeklerin hal─▒ saha arkada┼člar─▒n─▒ sevdigi kadar….. sevemezmisiniz hem cinslerinizi???

Kendi ┼čarj─▒n─▒ nas─▒l doldurursun?

Enerjin sevdigin y├Âne dogru akar.. biz kadinlar enerjimizi ilgimizi dikkatimizi hemen esimize sevdigimize, kiz arkadasimiza cocugumuza yonlendiririz. ─░├žimiz k─▒p─▒r k─▒p─▒r oldugunde ├žok sevgi dolu hissettigimiz anlarda hemen bunu en yak─▒n─▒m─▒zdakine bir sekilde aktaririz. Bunun icinde derinlesmeyi hic aklimiza getirmeyiz ve ayni yo─čunlukta ayni enerjide bir kar┼č─▒l─▒k alamadigimizda bazen hayal kirikligina u─črariz bazen enerjimiz kisa surede s├Âner ve bu her defasinda boyle s├╝r├╝p giderÔÇŽ├ž├╝nk├╝ kad─▒n her zaman vermeye programlanmistir; sevgi vermeye ilgi vermeye yemek vermeye vs.. ve bir sure sonra tum sevginin ve ilginin aslinda kendinde oldugunu kendinde ondan ├žok fazla bulundu─čunu tamamen unutarak bunu kar┼č─▒m─▒zdakinden almanin yollarina du┼čeriz birde.. Farkinda olarak yada olmayarak. Burada karsilik beklemek te cok masumda olsa bunun bir baska versiyonudur aslinda . Ama ne yaparsak yapalim hicbir es hicbir sevgili bize o bekledigimiz yogunlukta bir ilgi ve enerjiyle geri donus yapmaz yapamaz ..bazi istisnai anlar disinda. .Sanki senin elindeki agzina kadar dolu koca surahi bir suysa onunki bir bardakmis gibi gelir bize ve hicbir zaman tam anlamiyla tatmin etmez. Oy├╝zden biz sevgimizi ilgimizi once kendimize d├Ând├╝rmek kendimizde derinle┼čtirmek kendimizde k├Âk salmak zorundayiz arkadaslar. Bu adeta bir “zorunluluk ” e─čer bu labirentten cikmak istiyorsak.zaten bir s├╝re sonra siz bunun icin hicbirsey yapmayacaks─▒n─▒z bu kendiliginden olacak . Mesela bazen bir anda cok ne┼čeli bir anda enerji dolu oldu─čunuzda illede yanimda e┼čim/sevgilim/ sevgi duydugunuz birisi olsun diye arama ihtiyaci duymamaya basliyacaksiniz ki bu ilk belirtilerdir.. Asl─▒nda o an da o duyguyu hissi her ne sekilde adlandiriyorsaniz kendi icinizde, onu kendinizle yasamak istiyceksiniz . Biz bunu o kadar tersinden ogrendik ki sanki o duyguyu o hissiyati yasamak icin bir baskasina ihtiyacimiz var hatta ve hatta onunda bize ayni siddette geri donmesi gibide elzem bir vaka var ki ancak oyle biz yasama hakkini elde edebiliyoruz.. Yani cikis noktasi sizsiniz ama bir baskasinin size onu vermesine muhtac hale geldiniz bir andaÔÇŽ bu cok manidar cok enteresan bir kisir dongu..bu yuzden dir ki oncelikle giris kapisi olarak kendi sevgimizin enerjimizin icimizdeki pozitif duyumlarin cok fazla kiymetini bilmeli.. nasil ki cok guzel cok nadide bir seye sahip oldugunuzda onu hemen harcamak tuketmek hemen aldigimiz gibi baskasina vermek istemezsek duygularimizda oyle olmali once kendiniz tadina varmalisiniz.. sevdiginiz bi cikolata gibi. Sonra paylasim gelmeli.. cunku bu noktadan sonraki paylasimda ne karsinizdakine muhtac yada zorundasinizdir.. pekala sizde bunun keyfine gayet guzel varabilirsiniz. E─čer payla┼č─▒m varsa ne guzel o da sizde baska kapilar baska mutluluklar acar ama sadece o kadar olursa ne guzel ÔÇŽ olmazsa da sorun degil yani…

Kendime ve t├╝m kad─▒nlara notlar..

Rujsuz, rimelsiz evden ├ž─▒kam─▒yorsan..sabahlari evden c─▒kmadan saatlerce haz─▒rlan─▒yor ve sa├ž─▒na binbir t├╝rl├╝ i┼čkenceler yaparak ┼čekilden ┼čekile sokuyorsan..Senin en ├žirkin, en ┼či┼čman, burnunun en yamuk ├ž─▒kt─▒─č─▒ bir foto─črafta etiketlendi─úinde deliye d├Ân├╝yorsan ve en yak─▒n arkada┼čina ├žemkirmekten kendini alam─▒yorsan ..her zaman g├╝zel g├Âr├╝nmek zorunda oldu─úunu hissediyorsan.. En makyajs─▒z halinde bile o hepimizin kurtar─▒c─▒s─▒ olan bb kremler varsa.. Bebek gibi tenim,do─čal s├╝rmeli kirpiklerim var a dostlar temal─▒ payla┼č─▒mlari az da olsa ka├žamak ka├žamak yap─▒yorsan.. yan─▒ndaki k─▒z arkada┼č─▒n─▒n ya da bulundu─úun ortamdaki k─▒zlar─▒n senden daha iyi g├Âr├╝nd├╝─č├╝yle i├žten i├že ilgileniyorsan..instagramda her g├╝n g├Ârd├╝─č├╝n kad─▒nlar gibi g├Âr├╝nmek, makyaj yapmak,cekti─čin pozlar─▒ onlar─▒nkine benzetmeye ├žal─▒┼čiyorsan, hep o do─čru a├ž─▒y─▒ ve do─čru ─▒┼č─▒─č─▒ yakalamaksa derdin.. Ama i├žten i├že g├Âr├╝lmek , sevilmek ve kabul edilmek istiyorsan…Bir yandan kad─▒n─▒ metala┼čt─▒ran sisteme kar┼č─▒ ├ž─▒k─▒p, bir yandan da metan─▒n kendisi oluyorsan , hi├ž fark etmeden…Topraktan co┼čkuyla f─▒┼čk─▒ran bir ├ži├že─čin ,g├╝ne┼čin engin mavideki par─▒lt─▒s─▒n─▒n ─▒┼č─▒lt─▒s─▒na hayran kal─▒pta kend─▒ ─▒┼č─▒lt─▒n─▒ g├Âremiyorsan , kendini t├╝m yarat─▒mdan/ yarat─▒m─▒n g├╝zelli─úinden ayr─▒ g├Âr├╝yorsan..L├╝tfen, t├╝m bunlar─▒ bir kenara b─▒rak ve kendi merkezine, kendi i├žine gel.Ne kadar “standartlara ve ├Âl├ž├╝tlere!” Uyan bir g├╝zelli─čin oldu─čunu be─čeni skorlarina hatta belkide en yak─▒nlar─▒na bile de─čil kendindeki g├╝zel olana ,guzelli─úin kendisi olana sor..~kendine yani~ Hemen buda kim ? Deme .. C├╝nk├╝ o sadece sensin .. Ba┼čka hic kimse ve hicbir ┼čey de─čil..Eger bir g├╝n senin i├žin ger├žekten en ├Ânemlisi senin ne d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝n ve ne hissetti─čin olursa ve t├╝m bunlardan ├Âzg├╝rle┼čmenin rahatl─▒─č─▒n─▒, hafifli─čini ve sadeli─čjni ya┼č─▒yorsan , kendine olan sevgin ve ├Âz sayg─▒n kendili─úinden dolup ta┼č─▒yorsa ve bunu hi├ž kimse etkileyemiyorsa, kendini hi├ž olmadi─čin kadar tam ve merkezinde hissediyorsan..Garanti edebilirim ki senden daha ├žok ─▒┼č─▒ldayan bir g├╝zellik olmayacak ..├ľylesine saf ve duru.. ( Asl─▒nda her zaman oldu─úumuz gibi yani! ) ­čîč